TAPAHTUMAN MERKITYS LIIKETOIMINNASSA

MIHIN YRITYS TARVITSEE TAPAHTUMIA?

Jokaisen tapahtuman tavoitteena on jättää asiakkaaseen muistijälki, joka ei muussa kohtaamisessa olisi ollut mahdollista. Tapahtumien avulla voidaan vaikuttaa ihmisten käyttäytymiseen ja viedä rationaalinen viesti emotionaalisen lähestymistavan keinoin.  

Tapahtuma on aluksi suunnitelma, joka herää eloon tapahtumapäivänä herättäen eloon myös asiakkaan brändin, mikä mahdollistaa erottumisen muista alan toimijoista.  

ME Studiolla keskitytään ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja tavoitteita luoden innovatiivisia tapahtumakonsepteja, jotka tuottavat elämyksiä ja jättävät positiivisen muistijäljen jokaiseen tapahtuman osallistujaan.  

Alla esimerkkejä onnistuneista yritystapahtumista

ATEA FOCUS LOVE

 

Manufacturing Performance Days 2017

 

Business Finland – Indagra & EuroTier 2018