Showroom -konseptilla pystyimme luomaan helposti lähestyttävän tavan tutustua Firsbeatin tuotteisiin, sekä niiden tuomiin hyötyihin liikuntaan, stressiin ja palautumiseen liittyen. Kohderyhmänä olivat pääaasiassa sekä nykyiset että uudet kuluttajalaitevalmistaja-asiakkaat. Lisäksi tavoitteena oli luoda tunnettuutta urheilu-, hyvinvointi-, teknologiavaikuttajien sekä toimittajien keskuudessa.

Visuaalisesti osastosta luotiin skandinaavisen raikas, osasto huokui suomalaisuutta sekä Firstbeatin brändiä. Selkeällä ja linjakkaalla toteutuksella pystyttiin luomaan helposti tunnistettava ja tyylikäs kokonaisuus, jolla yritys erottui edukseen.

Tärkeänä osana onnistunutta kokonaisuutta oli ME Studion vahva projektinhallinta, joka mahdollisti asiakkaan keskittymisen itse messuihin sekä messujen loppuasiakkaisiin.