Suunnittelimme ja toteutimme Firstbeatille showroom -konseptilla messuosaston Consumer Electronic Show 2019 -messuille Las Vegasissa tammikuussa 2019. Tavoitteena Firstbeatillä oli profiloitua johtavana sykeanalytiikan yrityksenä maailman suurimmilla kuluttajateknologiamessuilla.
Showroom -konseptilla pystyimme luomaan helposti lähestyttävän tavan tutustua Firsbeatin tuotteisiin, sekä niiden tuomiin hyötyihin liikuntaan, stressiin ja palautumiseen liittyen. Kohderyhmänä olivat pääaasiassa sekä nykyiset että uudet kuluttajalaitevalmistaja-asiakkaat. Lisäksi tavoitteena oli luoda tunnettuutta urheilu-, hyvinvointi-, teknologiavaikuttajien sekä toimittajien keskuudessa.
Visuaalisesti osastosta luotiin skandinaavisen raikas, osasto huokui suomalaisuutta sekä Firstbeatin brändiä. Selkeällä ja linjakkaalla toteutuksella pystyttiin luomaan helposti tunnistettava ja tyylikäs kokonaisuus, jolla yritys erottui edukseen.
Tärkeänä osana onnistunutta kokonaisuutta oli ME Studion vahva projektinhallinta, joka mahdollisti asiakkaan keskittymisen itse messuihin sekä messujen loppuasiakkaisiin.
Vastasimme osaston visuaalisesta suunnittelusta sekä käytännön toteutuksessa yhdessä kansainvälisen messukumppanimme kanssa. Messuosastoa oli toteuttamassa läpi projektin ME Studion vastaava tuottaja.
”Yhteistyö ME Studion ammattilaisten kanssa oli erittäin sujuvaa ja oli mahtavaa voida luottaa heidän näkemykseensä ja apuunsa. Saavutimme CES 2019 osalta tavoitteemme ja jatkamme hyvää yhteistyötä ensi vuoteen uusien ideoiden parissa.”
Hilkka Aronen, M.Sc., Partner Marketing Manager, Consumer Technologies, Firstbeat Technologies Oy