Tapahtuman konseptissa ilmennettiin asiakkaan brändiä eri elementein, joka näkyi tapahtuman visuaalisuudessa sekä sisällöissä. Vihreä värimaailma tarkkaan suunniteltujen & viimeisteltyjen yksityiskohtien kanssa loi ja vahvisti mielikuvaa järjestävästä yrityksestä.

Keskeiselle sijainnille tapahtumassa rakentui suuri ja näyttävä demoalue, jossa asiakkaat, sidosryhmät sekä potentiaaliset asiakkaat pääsivät tutustumaan laajasti erilaisiin älykkäisiin tuotteisiin ja ratkaisuihin alan asiantuntijoiden esitteleminä. Päivän ohjelma ja sisältö rakentui Schneider Electricin päätuoteryhmien mukaan.

Lavalla nähtiin Suomen eturivin puhujia, asiakkaita, konkreettisia caseja sekä kansainvälisiä nimiä.

Tapahtuma numeroina:
900+ Kävijää
27 Puhujaa
32 Demoa